Deze website gebruikt cookies
Laden...
close
VIRAL MET

KLOMPENFABRIEK NIJHUIS

SOCIAL SNACKS

In één maand meer dan een miljoen views op TikTok? Dit is het verhaal van Klompenfabriek Nijhuis. De Klompenfabriek was op zoek naar nieuwe collega’s. Of wij konden helpen met de werving? Jazeker! Maar daarvoor moeten we eerst in gesprek. Om elkaar te leren kennen, om de vraag concreet te krijgen. Al snel wordt duidelijk dat er meer nodig is. De Klompenfabriek heeft een verkeerd imago; ze hebben heel leuk werk en doen meer dan klompen maken, maar dat zie je niet online. Met een wervingscampagne werpen we ons op de doelgroep, terwijl we met TikTok aan het imago werken. Met succes!
No items found.
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK
OUR WORK